WON SB150i Nitrous Kit Zobrazit větší

WON SB150i Nitrous Kit

Nový produkt

N2O kit pro motory s jednou škrtící klapkou

Více informací

22 615 Kč s DPH

Více informací

Kit vstřikování oxydu dusného pro motory s jednou škrtící klapkou.

Jednoduchý systém, který kombinací nízké ceny a spolehlivostiStreet-Blaster 150i byl vyvinut WON s ohledem na low-cost požadavky. S jedním vstřikovacím ventilem je to náš nejlevnější systém a také ten nejjednodušší a pro montáž nejrychlejší. Tento systém je určen k hobby použití a je schopen navýšit výkon mootru až o 150PS.

Používá stejné ovládací prvky a solenoidy jako  sportovní verze z řady Pro-Series.

Co je Purge KIT ? 

Purge kit, je set umožnující vyprázdnit vedení plynu mezi sáním a lahví se zásobou plynu. set obsahuje pulsoid ( elmg ventil ) , spouštěcí tlačítko, základní montážní materiál vč držáku pulsoidu a trysku pro efektní vypuštění plynu.  

V některých situacích je třeba vypustit přebytečný N2O z okruhu a tím vyčistit vedení mezi lahví a vstřikovací tryskou.

Základní set obsahuje :

1x Crossfore  vstřik do sání, včetne podložky a kotvící matky

1pár hliníkových pusloidů ( elmg ventily vyvynuté speciálně pro použití s N2O sytémy ), vč. CNC držáků

1x 5lb lahev

1x nerezový, leštěný držák lahve vč. montážníhomateriálu

1x adaptér na napojení vedení paliva

1x Mikrospínač pro aktivaci přes TPS vč držáku

1x Aktivační přepínač vč. krytu

1x set konektorů a kabelů

5m vysokotlaké nylonové trubky prům. 5mm pro vedení plynu

2m vysokotlaké nylonové trubky prům. 5mm pro vedení paliva

1m vysokotlaké nylonové trubky prům. 4mm pro vedení od pulsoidů ke vstřiku

5x montážní přechody pro 4mm nylonové trubky

5x montážní přechody pro 5mm nylonové trubky

1pár trysek pro kalibraci solenoidu dle požadavků ( nutno specifikovat mailem )

Sticker a montážní materiál 

Tento kit je podle výrobce vhodný a otestovaný pro tyto motory ( avšak nevylučuje použití na dalších motorech ) :

Všechny VW chlazené motory 4 až 6 válců (Golf 2.0 16V / 1.8T / VR6, Polo apod.)  pro TFSI motory si napište na konkrétní konfiguraci

Většina motorů  Ford s elektronickým  vstřikováním, 4 válce (Focus, Fiesta atd.)

Většina motorů Vauxhall / Opel s elektronickým vstřikováním, 4 válce (2.0 XE / LET, Corsa, Vectra atd.)

Všechny motory Subaru s elektronickým vstřikováním, 4 až  6 válců (Impreza, Legacy)

Většina motorů Mitsubishi 4 až 6 válcových,  s elektonickým vstřikováním  (Lancer / Evolution, FTO, GTO)

Všechny Honda 4 válcové motory (Civic, Integra)

Většina BMW 4 válcové motory s  elektronickým vstřikováním (3 série)

Všechny motory Mercedes s elektronickým  vstřikováním, 4 válce (C-Class atd.)

Všechny motory Seat s elektronickým  vstřikováním, 4 válce  (Leon, Ibiza, Cupra atd.)

Většina  motorů Audi s elektronickým  vstřikováním, 4 válce (A3, A4) - pro TFSI motory si napište na konkrétní konfiguraci

Všechny vstřikovací motory Toyota  s elektronickým  vstřikováním, 4 válce ( Yaris, Celica, Corollaatd.)

Většina motoru Nissan s elektronickým  vstřikováním, 4 válce (200 SX, Sunny, Silvia atd.)

Většina motoru Renault s elektronickým  vstřikováním, 4 válce(1,8 / 2,0 Clio, Megane atd.)

.. a mnoho dalších