WON SB300i2-2 Nitrous Kit Zobrazit větší

WON SB300i2-2 Nitrous Kit

Nový produkt

Čtyřsolenoidový kit určený pro motory se dvěma škrtícími klapkami, které jsou od sebe vzdálené více jak 12 palců.

Více informací

44 602 Kč s DPH

Více informací

Tento čtyřsolenoidový ( dvoupárový ) kit zajišťuje rovnomerné dávkování a rychlou reakci obzvlášt u motoru se dvěma klapkami a tím pádem i sáním, na kterém je problematické, díky jeho konstrukci dosáhnout krátké vzdálenosti od solenoidů ke vstřiku. Zároveň snižuje riziko zpětného zášlehu, práve z důvodu dlouhé vedení paliva.

Kit je určený ke zvýšení výkonu až o 300PS.

Kit obsahuje :

2x vstřikovač vč držáků a montážního materiálu

2páry elmg ventilů ( pulsoidů ) vč držáků

1x5lb Láhev s ventilem "Max Flow"

1x nerezový držák lahve vč. montážního materiálu

1x5mm kus "Y"

1 x 4AN - 5mm Y-kus.

 1 x palivový adaptér - čtyřcestný 

1 x aktivní mikrospínač a držák (elektronický upgrade TPS je k dispozici za příplatek).

1 x aktivační spínač s krytem

1 x elektrické konektory a kabely

7M nylonové přívodní hadice.

2M napájecího potrubí z nylonu.

4M z 5mm nylonové trubky pro přívod paliva

2M 4 mm nylonové trubky mezi pulsoidy a vstřiky

Montážní materiál pro spojení hadic

1pár kalibračních trysek

samolepka 

Pokyny pro montáž

* Láhev je prázdná

Tento kit výrobce doporučuje na :

Motory Nissan V6 s přímým vstřikem  (300ZX, 350Z, Maxima atd.)

Motory Ford V6 s přímým vstřikem  (Cortina, Granada, Probe, Cougar atd.)

Motory Opel V6 s přímým vstřikem  (Calibra, Vectra, Insignia, Terrano, Patrol)

Motory VW V6 s přímým vstřikem (VR6) (Golf atd.)

Motoroy Audi V6 s přímým vstřikem (A4, RS4, A6, A8, RS6 atd.)

Audi S6 N / A V10

Motory Mercedes V6 (třídy C, třídy E atd.)

Jaguar V6 motory s přímým vstřikem, také V12 (XJS atd.)

A mnoho dalších 

(Poznámka DICR - tento kit se nám podařilo úspěšně otestovat na motorech řady KLDE/KLZE )