Balíček - Olejový servis ST182 Zobrazit větší

Balíček - Olejový servis ST182

Nový produkt

Oleje a materiál potřebný pro servis olejů pro ST182 Celicu.

Více informací

0 Kč s DPH

Více informací

Tento balíček si nakonfigurujte podle svých požadavků, obsahuje vše co budete na olejový servis svého vozu potřebovat.

Volit mužete z originálních dílů, nebo dílů které doporučujeme. Za léta specializace na poměrně uzký okruh automobilů, na kterých jsme řešili od "běžného"servisu až po generální opravy motorů, podvozku, karoserií a převodovek, jsme si již vybraly poměrně uzké portfolio výrobců a dodavatelů, a proto v tomto balíčku při zvolení "OEM - DICR volba" zvolíte námi doporučené a vyzkoušené díly, za které "strčíme ruku do ohně".

Volba "originální díl Toyota" jsou jednoznačně nejlepší díly, jaké můžete svému vozu dopřát. Bohužel ne vždy jsou dostupné ( hlavně u starších modelů již bývá problém s dostupností ) nebo cenově jsou o dost dražší než OEM druhovýroba. Od jakého výrobce však druhovýrobu zvolit?  Bohužel neplatí plošně, že určitý díl od určitého výrobce je vhodný a skutečně ideální pro všechny vozy, proto díly které doporučujeme jsou vázány našimi zkušenostmi s konkrétním výrobkem a konkrétním modelem vozu / motoru.

V tomto konkrétním balíčku najdete pod volbou "OEM - DICR volba " následující produkty :

Olejový filtr - Union Japan ( výrobce Micro jpn ), eventuelne Bosch, UFI

Motorový olej / Převodový olej - Olejů je nepřeberné množství a je jen na majiteli vozu, který bude preferovat. Po dlouholetých zkušenostech jsme vybrali několik možností , které jednoznačně preferujeme.

Těsnění výpustního šroubu oljeové vany - Někdo se psokojí s hliníkovým kroužkem, v originále se zde však má nacházet těsnící kroužek z kombinace fíbrový papír + hliník. S tímto těsnícím kroužkem nemusíte řešit žíhání mědi, ohřívání hliníku ani se bát stržení závitu při přetahování šroubu s prosakujícím špatně vyžíhaným těsněním :) 

Těsnící kroužek převodovky -  zde připravujeme hliníkové těsnící kroužky správných rozměrů, konec hledání "toho pravého" nebo shánění auta, kterým si zajedete pro správné těsnění ve chvíli kdy zjistíte že vám chybí a z Vašeho vozu je vypuštěn převodový olej. Podle potřeby jsou připojeny dva nebo tři kroužky ( pro výpustní šroub převodovky a diferenciálu a pro nápustní / kontrolní šroub ).